ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

آموزش ضوابط اخلاقی و شیوه های استاندارد برای برنامه های آماده سازی معلمان تگزاس

The Teaching of the Code of Ethics and Standard Practices for Texas Educator Preparation Programs

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Journal of Educational Leadership Preparation, Vol. 10, No. 2 – November, 2015 ISSN:
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 8685

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this descriptive quantitative research study was to answer three basic
informational questions: (1) To what extent ethics training, as stipulated in Texas Administrative
Code Chapter 247, was included in the EPP curriculum; (2) To what extent Texas public
universities with approved EPP programs provided faculty opportunities for and/or required
faculty to obtain ethics training; and (3) To what extent EPP professors included information
regarding the consequences of unethical behavior and information on professional and ethical
decision making. A short, concise electronically delivered survey provided the necessary data to
answer the informational questions regarding the training received and the delivery of Texas
Administrator Code Chapter 247, Educators’ Code of Ethics. As such, this descriptive
quantitative research study investigated the extent Texas Education Agency (TEA) approved
state universities addressed these criteria of teaching the code of ethics in their EPP curricula.
The study found that the overall picture shows a majority of the TEA approved EPP professors
included this criterion in their curriculum. The study also found that specific training
opportunities were minimal, although there was considerable interest in training opportunities
from the participants. The study showed a consensus among the participants regarding the
inclusion of specific information about consequences for unethical behavior and information
regarding professional and ethical decision-making.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ضوابط اخلاقی، برنامه های آماده سازی ، سبک های استاندارد، اخلاقی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Standard Practices ، Teaching, Preparation Programs, Teaching, Ethics,

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری