ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۶ مرداد

نیاز به یک چارچوب یکپارچه برای اجرای تلفیقی یادگیری مبتنی بر حل مساله

The Need of an Integrated Framework for the Implementation of Blended Problem-Based Learning

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Education Studies(2015),www.ccsenet.org
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 1057

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Since the performances of Malaysian students in Programme for International Student ssessment (PISA) and Trends in Mathematics and Science Study (TIMSS) are found to be lower compared to other participating countries worldwide, the importance of cultivating higher order thinking skills (HOTS) has been highlighted in the National Education Blueprint. The shift from conventional to blended learning, with the integration of face-to-face and online learning offers promising opportunities in realizing the aspirations of the National Education Blueprint. The current study is aimed to propose an integrated framework of blended problem-based learning (blended PBL) in promoting HOTS among Malaysian students. This study employed comparison
constant analysis in understanding the possibilities of success of this approach in promoting HOTS.A total of 219 articles published from 2009 to 2014 were selected from: (a) SpringerLink, (b) ScienceDirect, and (c) Taylor &Francis Online. The analyses of 30 articles were carried out based on criterion set for this study in developing the integrated blended PBL framework. In short, the findings of this current study exemplified that blended PBL is effective in promoting HOTS in Malaysian context

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مشکل مبتنی بر یادگیری ،مشکل تلفیقی بر اساس یادگیری،مقایسه و تحلیل ثابت،چارچوب یکپارچه مشکل تلفیقی مبتنی بر یادگیری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

problem based learning, blended problem based learning, comparison constant analysis, integrated framework of blended problem based learning

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری