ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۱۳ اسفند

تجزیه و تحلیل L1 و L2 استفاده در دروس دانشگاهی اسپانیایی با استفاده از مشاهده طرح COLT

Analysis Of L1 And L2 Use In Spanish College Courses Using The COLT Observation Scheme

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2012 Volume 9, Number 3
سال انتشار 2012
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9914

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This research tries to find answers to the following questions: How much English and how much
Spanish is spoken in class? For what functions is each language used? Data were obtained from
the tape recording of Spanish conversation classes. Other data sourc es included non-participant
observations and an interview with each of the instructors. The COLT (Communicative
Orientation of Language Teaching), part B, was used to define categories of analysis of language.
Results seem to indicate that there was a large amount of focus on grammar, and use of restricted
and minimal linguistic forms.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مشاهده طرحCOLT ؛ کلاس درس گفتمان اسپانیایی ؛ ورودی؛ خروجی؛ روش اسپانیایی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

COLT Observation Scheme; Spanish Classroom Discourse; Input; Output; Spanish Methodology

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری