ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۶ اردیبهشت

بازنگری دو زبان،: مطالعه بر روی درک مربیان از اثربخشی دو زبان از شش سالگی کودک تا کلاس سوم در اسپانیا

Revisiting Dual Language, Six Years Later: A Study on Educators’ Perceptions of Dual Language Effectiveness from Pre-Kinder through Third Grade in Spain

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Journal of Language and Literature December 2015, Vol. 3, No. 2, pp. 11-20
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3675

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This researcher reported on a three-week visit to Spain in 2008, for initial views of what was occurring in
Spain in the area of bilingual/dual language programs. At the time of the original report, Spain wasinitiating a
strong push for English in the schools, as required by the European Union because of Spain's reluctance to
implement English. This report is a follow-up study for more in-depth observations conducted in 2014 over
a three week visit, too. Instead of looking only at the language program at each school, in this report, the
researcher expands on observations to look at the general and specific comparisons noted between Spain
public schools and those in the United States of America.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش دو زبانه، زبان دو، مادرید، اروپا

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

bilingual education, dual language, Madrid, Europe

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری