ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
سه شنبه, ۷ اسفند

شناخت راهبردهای همکاری فعال برای آمادگی معلم برای دانش آموزان حاشیه ای

Identifying Proactive Collaboration Strategies for Teacher Readiness For Marginalized Students

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2013 Volume 10, Number 4
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9551

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This research discusses the value of collaborating to develop strategies that enhance teacher
readiness for the marginalized student and the use of qualitative data that can lead to student
academic and social success. Education domains include the learning environment, technology,
and building parent and community connections. This research includes data from participants of
an educators’ professional development workshop regarding the use of appropriate and proactive
pedagogical strategies and theories.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

همکاری؛ دانش آموزان به حاشیه رانده شده؛ فعال؛ استراتژی ها

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Collaboration; Marginalized Students; Proactive; Strategies

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری