شناخت راهبردهای همکاری فعال برای آمادگی معلم برای دانش آموزان حاشیه ای
Identifying Proactive Collaboration Strategies for Teacher Readiness For Marginalized Students
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2013 Volume 10, Number 4 |
سال انتشار |
2013 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9551 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This research discusses the value of collaborating to develop strategies that enhance teacher
readiness for the marginalized student and the use of qualitative data that can lead to student
academic and social success. Education domains include the learning environment, technology,
and building parent and community connections. This research includes data from participants of
an educators’ professional development workshop regarding the use of appropriate and proactive
pedagogical strategies and theories.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
همکاری؛ دانش آموزان به حاشیه رانده شده؛ فعال؛ استراتژی ها
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Collaboration; Marginalized Students; Proactive; Strategies
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.