ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
سه شنبه, ۷ اسفند

هدایت دانش آموزان به سمت یادگیری مستقل توسط معلمان؛چالش ها و امکان کاربرد موسیقی در آموزش

Student Teachers’ Guided Autonomous Learning: Challenges and Possibilities in Music Education

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 217 ( 2016 ) 257 – 267
فرمت فایل PDF
کد مقاله 7532

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study focuses on connecting student teachers’ formal and autonomous learning to solidify their music education paths. The
data were collected through observations, interviews and student teachers’ questionnaire responses. The study seeks a new
implementation to support processes enabling student teachers to teach music in grades 1 to 6. The findings confirm those of
previous research on the diversity of student teachers’ knowledge and abilities. Additionally, the paper presents an instruction
model for integrated music education. The model’s core ideas are applicable to other subjects which require both training skills
and understanding about the concepts essential in the phenomenon discussed.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

موسیقی؛ آموزش کلاسی معلم؛ یادگیری مستقل ؛ دروس متصل(مرتبط)؛ مفهوم؛ گفتگو؛ هدایت

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

music; class-teacher education; autonomous learning; contact lessons; conceptualisation; dialogue; guiding

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری