هدایت دانش آموزان به سمت یادگیری مستقل توسط معلمان؛چالش ها و امکان کاربرد موسیقی در آموزش
Student Teachers’ Guided Autonomous Learning: Challenges and Possibilities in Music Education
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 217 ( 2016 ) 257 – 267 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7532 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This study focuses on connecting student teachers’ formal and autonomous learning to solidify their music education paths. The
data were collected through observations, interviews and student teachers’ questionnaire responses. The study seeks a new
implementation to support processes enabling student teachers to teach music in grades 1 to 6. The findings confirm those of
previous research on the diversity of student teachers’ knowledge and abilities. Additionally, the paper presents an instruction
model for integrated music education. The model’s core ideas are applicable to other subjects which require both training skills
and understanding about the concepts essential in the phenomenon discussed.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
موسیقی؛ آموزش کلاسی معلم؛ یادگیری مستقل ؛ دروس متصل(مرتبط)؛ مفهوم؛ گفتگو؛ هدایت
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
music; class-teacher education; autonomous learning; contact lessons; conceptualisation; dialogue; guiding
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.