سیستم یادگیری الکترونیکی برای توسعه مهارت های شناختی برای یادگیرندگان آموزش عالی
E-learning system to enhance cognitive skills for learners in higher education
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 174 ( 2015 ) 667 – 673 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7261 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The objective of this research study was to develop the e-learning system to enhance cognitive skills. The system comprised
two sub systems: (1) e-learning system in Blended Learning Environment (BLE), and (2) e-learning system in Virtual Learning
Environment (VLE). Both systems were tested by 240 higher education students categorized in three major disciplines including
health science, science and technology, and social sciences and humanities. Afterwards, the systems were approved by the
experts. The results showed that the systems should consist of four core elements: input, process, output, and feedback, as
detailed in the article.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
سیستم یادگیری الترونیکی، مهارت های شناختی،آموزش عالی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
E-Learning System, Cognitive Skills, Higher Education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.