ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۲۴ بهمن

ارزش های کلیدی به تعامل در صفحات برند در رسانه های اجتماعی ادامه داد: بررسی در سراسر جنسی

Key values driving continued interaction on brand pages in social media: An examination across genders

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior
سال انتشار September 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3286

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Brand pages in social media provide companies with a competitive marketing tool to create added value for their firms and customers. Past studies suggest that understanding what customers really value in brand pages is the most vital step in promoting their continued interaction, and that the relative impacts of customer values on continued interaction are contingent on individual demographic factors such as gender. However, little research has examined the relationships between customer values and their intention to engage in continued interaction, and how these relationships are moderated by gender, in the context of brand pages. This study identified eight value factors to measure customer values on brand pages, then examined their impacts on customers' continued interaction intention, and studied gender effects on the latter relationship. Our proposed hypotheses are mostly supported by data collected from users of Sina Microblog brand pages and analyzed by partial least squares.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

رسانه های اجتماعی؛ صفحه نام تجاری؛ ارزش مشتری؛ تعامل ادامه داد: جنس

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Social media; Brand page; Customer value; Continued interaction; Gender

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری