ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۵ بهمن

پیام عکس : ویژگی جزو عوامل تکنولوژی و استفاده از انگیزه

Photo-messaging: Adopter attributes, technology factors and use motives

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله sciencedirect
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16007

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this study was to develop a model of technology diffusion and impression management variables on photo-messaging behavior. Diffusion variables, such as innovativeness and technology clusters, were demonstrated to be predictors of sending photo messages and online sharing. Impression management motives – self-expression and self-presentation – were also indicators of photo-messaging. The perceived usefulness of mobile technology for sending and sharing was identified as an important influence of photo-messaging frequency; while perceived ease of use was not a predictor. Taken together, the findings indicate the importance of integrating technological adoption factors and motives for impression management in social media research.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

عکس پیام: ویژگی جزو عوامل تکنولوژی و استفاده از انگیزه

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Photo-messaging: Adopter attributes, technology factors and use motives

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری