ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۲۵ اسفند

افزایش عملکرد آموزش شرکت نوع: دیدگاه از انتقال دانش و یکپارچه سازی

Enhancing enterprise training performance: Perspectives from knowledge transfer and integration

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله sciencedirect
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 15568

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Training is a way to achieve knowledge transfer among enterprise employees. This study designs an enterprise training system facilitating knowledge transfer so that enterprise training is more responsive to employees’ demand through reasonable classification of staff. The individual tacit knowledge can be explicit by means of the selection of trainers, as well as the sorting and preparation of training contents by trainers in the process of training, while the individual explicit knowledge can become collective explicit knowledge through the explanation by trainers and the learning by trainees, and then trainees improve individual skills and apply them in practice to achieve the transformation from collective explicit knowledge to individual tacit knowledge when trainees master and digest knowledge. When an enterprise acquires knowledge through training, the acquired knowledge will be diffused and accumulated to become a valuable asset through a knowledge integration mechanism including human bridge, organizational bridge and procedural bridge, accordingly, the training performance will be enhanced.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش شرکت؛ انتقال دانش؛ یکپارچه سازی دانش

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Enterprise training; Knowledge transfer; Knowledge integration

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری