موانع بزرگسالان در آموزش عالی: مقایسه جنس، سن، و قومیت با ایمان مذهبی دانشگاه
Adult Barriers To Higher Education: A Comparison Of Gender, Age, And Ethnicity In Faith-Based Colleges
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – January 2006 Volume 3, Number 1 |
سال انتشار |
2006 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
15373 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The study compares the responses of students in nontraditional undergraduate and graduate degree
programs from three faith-based institutions and multiple campuses to determine what barriers exist
for adult students. Nontraditional, in this case, refers to degree programs offered within the context
of night classes and accelerated programs of study that cater primarily to working adults.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
آموزش و پرورش، ایمان، کالج
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Education،Faith،Colleges
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.