تفسیر: تجزیه و تحلیل عمیق از قاب های معرفتی و شرکت کنندگان منفعل اطراف استدلال و یادگیری در فضاهای یادگیری غیررسمی
Commentary: Deep analysis of epistemic frames and passive participants around argumentation and learning in informal learning spaces
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
http://www.journals.elsevier.com/computers-in-human-behavior |
سال انتشار |
December 2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14885 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Our commentary first discusses three points of interest highlighted by the current studies in terms of breadth of measured behaviors and characteristics, the commensurability of designs, and the importance and challenge of analyzing learning by passive participants. We then discuss how datamining strategies might be organized to support future research building on these points of interest.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
استدلال؛ داده کاوی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Argumentation; Datamining
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.