ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۶ بهمن

ParlEuNet پروژه: مشکلات با اعتبار سنجی از اصول طراحی اجتماعی و سازنده در تنظیمات محیط زیست

The ParlEuNet-project: problems with the validation of socio-constructivist design principles in ecological settings

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله sciencedirect
سال انتشار 2001
فرمت فایل PDF
کد مقاله 14833

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Current proposals for the design of technologically supported learning environments are heavily influenced by socio-constructivist ideas about learning and instruction. While numerous general ideas have been brought forward, there is a lack of clear empirical tests of these ideas. In this contribution such an empirical test is presented and discussed. First, the instructional design principles and their operationalisation in the ParlEuNet-project are presented. Next, the design and outcomes of an empirical study are discussed. It was hypothesised that students’ epistemological beliefs, metacognitive skills and instructional beliefs would evolve by working in a rich technological, problem-based collaborative learning environment. Secondly, it was hypothesised that by participating in the project, students’ beliefs and skills would develop in the direction of that learning environment. The first hypothesis was partly confirmed; however the second was not, students’ beliefs and skills changed in a direction opposite to the one expected. The contribution concludes with an attempt to explain these unexpected results.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری