ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۴ بهمن

مفاهیم آموزش:مطالعه اکتشافی در زمینه بازاریابی دانشجویان

Conceptions Of Learning: An Exploratory Study In The Context Of Marketing Students

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning –April 2007 Volume 4, Number 4
سال انتشار 2007
فرمت فایل PDF
کد مقاله 13575

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study investigates marketing three phenomena. First authors examine student’s approaches to
studying and learning, then they explore their conceptions of learning, and they finally delve into
teacher’s perceptions of student’s learning. Authors recast the conceptions of learning literature in
which they classify simplifiers, accountants, utilitarians, curious, philosophers, and finally
intellectuals. Results indicate that the categorization of student’s conceptions and approaches to
learning appears to be internally consistent. Authors additionally propose a conceptual model
according to the results of their qualitative research indicating the relationship between students’
conceptions of learning and their approaches to studying

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

بازاریابی دانشجویان

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Marketing Students

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری