مفاهیم آموزش:مطالعه اکتشافی در زمینه بازاریابی دانشجویان
Conceptions Of Learning: An Exploratory Study In The Context Of Marketing Students
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning –April 2007 Volume 4, Number 4 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
13575 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This study investigates marketing three phenomena. First authors examine student’s approaches to
studying and learning, then they explore their conceptions of learning, and they finally delve into
teacher’s perceptions of student’s learning. Authors recast the conceptions of learning literature in
which they classify simplifiers, accountants, utilitarians, curious, philosophers, and finally
intellectuals. Results indicate that the categorization of student’s conceptions and approaches to
learning appears to be internally consistent. Authors additionally propose a conceptual model
according to the results of their qualitative research indicating the relationship between students’
conceptions of learning and their approaches to studying
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بازاریابی دانشجویان
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Marketing Students
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.