ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۴ بهمن

معلم دانشگاه دولت القایی شمال : بازتاب و ارزیابی بر تجارب تدریس سال اول

Northern State University Teacher Induction: Reflections And Assessments On First-Year Teaching Experiences

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – December 2008 Volume 5, Number 12
سال انتشار 2008
فرمت فایل PDF
کد مقاله 12785

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this paper is to report on the elementary and secondary school experiences of first
year classroom teachers who participated in the Northern State University Teacher Induction
Program during the 2007-2008 school year. Most of the participants were primarily employed as
classroom teachers in large and small schools across South Dakota, with three first-year teachers
located out of South Dakota. The NSU Teacher Induction Program is a follow -up support
program for new teachers graduating from Northern State University and entering their first year
of teaching. The Teacher Induction Program collects data reflecting the first-year experiences of
new teachers, and documents trends and issues to be addressed by NSU faculty.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

: تحریک، معلم سال اول، دانشگاه ایالتی شمالی، معلم جدید، ارزیابی، عملکرد

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: Induction, first-year teacher, Northern State University, new teacher, assessment, performance

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری