درک مناسب ازسیاست کلاس درس دانشجو از اساتید دانشگاه
Student Perceptions Of Appropriate Classroom Policies Of College Professors
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – April 2008 Volume 5, Number 4 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12571 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Student perceptions of classroom management practices and policies employed by college
educators have not been widely studied. Faculty have broad discretion to determine classroom
management practices and policies, and faculty are generally evaluated at least annually with
student evaluations of teaching as a significant component of the evaluative process. The focus of
this paper is whether students perceive faculty as having the freedom or discretion to adopt
specified behaviors or policies unrelated to course content decisions.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
آزادی علمی، صداقت علمی، نگرش دانشجوی کالج ، معلمان کالج، اخلاق، دانشگاه
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Academic Freedom, Academic Integrity, College Student Attitudes, College Teachers, Ethics, Academia
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.