ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۲ دی

استفاده از موارد ویدئویی به عنوان یک رسانه برای توسعه مهارت های تفکر انتقادی در دانشجویان علوم بهداشت

Use Of Video-Based Cases As A Medium To Develop Critical Thinking Skills In Health Science Students

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January 2010 Volume 7, Number 1
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10746

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

One learning strategy that, at present, has not been widely used in graduate Physical Therapy
education is “video based cases”. The use of visually unfolding case-based experience provides
students a unique opportunity to experience real patient scenarios in their classroom environment.
The purpose of this paper is to provide data on student perceptions of usefulness of the video
based case experience in promoting their ability to organize, prioritize, and integrate content
knowledge for the development of effective critical thinking skills.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

بر اساس موارد ویدئویی، استراتژی یادگیری، تفکر انتقادی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

video based cases, learning strategy, critical thinking

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری