ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱۱ اسفند

آموزش متفاوت و نیاز به ادغام آموزش و عمل

Differentiated Instruction And The Need To Integrate Teaching And Practice

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – First Quarter 2012 Volume 9, Number 1
سال انتشار 2012
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10010

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Differentiated instruction is becoming critical in higher education due to student diversity and
background knowledge. Differentiated instruction does not mean matching teaching styles with
learning styles as suggested by the learning styles theory. Findin gs in recent research studies have
proved the lack of credible evidence for the utility of the learning styles theory. As not
scientifically proven, the theory serves to perpetuate the learning styles mythology in the
educational psychology world.
This paper will emphasize students’ readiness levels as a critical part of differentiated instruction
that teachers should refer to rather than sticking to student preferences and/or learning styles. The
paper also suggests strategies to differentiate instruction effectively. These strategies include, but
are not limited to, identifying student readiness; making modifications of the instructional content,
process, and product; and enhancing collaboration and autonomy in learning. The last part of the
paper places an emphasis on the integration of teaching and practice. Differentiated instruction,
at its best, should reflect a new pedagogy that can promote practical integration and knowledge
transformation. If implemented thoroughly, differentiated instruction can demonstrate institutional
effectiveness and equip students with diverse learning experiences to highly respond to increased
challenges in the global society.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش متفاوت؛ روشهای یادگیری؛ آمادگی دانشجو، آموزش و تمرین ادغام

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Differentiated Instruction; Learning Styles; Student Readiness, Teaching and Practice Integration

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری