ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۲۲ اردیبهشت

یک کار محور، روش های متعدد برای آموزش ارزیابی ریسک تقلب

A Task-Centered, Multiple Method Approach To Teaching Fraud Risk Assessment

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16266

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This manuscript provides an approach to teaching fraud risk assessment that is based on an
analysis of the task and relevant research in education, cognitive psychology, and artificial
intelligence. Fraud risk assessment (FRA) in financial reporting is an important and difficult task
that must be performed in every financial statement audit. When auditors fail to detect fraudulent
financial reporting (FFR), they are likely to become targets of shareh older and creditor litigation.
Although FFR has a low occurrence rate considering the large number of financial statement
audits conducted, it has a devastating impact on the investors, creditors and the profession.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش، تقلب، ارزیابی ریسک

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Teaching ،Fraud ،Risk Assessment

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری