یک کار محور، روش های متعدد برای آموزش ارزیابی ریسک تقلب
A Task-Centered, Multiple Method Approach To Teaching Fraud Risk Assessment
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3 |
سال انتشار |
2006 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
16266 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This manuscript provides an approach to teaching fraud risk assessment that is based on an
analysis of the task and relevant research in education, cognitive psychology, and artificial
intelligence. Fraud risk assessment (FRA) in financial reporting is an important and difficult task
that must be performed in every financial statement audit. When auditors fail to detect fraudulent
financial reporting (FFR), they are likely to become targets of shareh older and creditor litigation.
Although FFR has a low occurrence rate considering the large number of financial statement
audits conducted, it has a devastating impact on the investors, creditors and the profession.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
آموزش، تقلب، ارزیابی ریسک
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Teaching ،Fraud ،Risk Assessment
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.