یک بررسی کیفی از چالش های موثر دانشجوی دکترا در یک برنامه آنلاین دکترا
A Qualitative Examination of Challenges Influencing Doctoral Students in an Online Doctoral Program
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
International Education Studies( |
کد APA |
Published by Canadian Center of Science and Education |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
133 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The main purpose of the study was to investigate the challenges faced by students in completion of an online doctoral program at the University of Liverpool, Online Doctoral Business Administration program. We analyse the responses of 91 doctoral students in an online DBA program. Based on the exploratory qualitative study themes were developed based on student perceptions. Various themes identified were course structure and workload, resources, absence of human interaction, technological challenges, support systems, and satisfaction with instructor and quality of instruction. Discussion, Implications and avenues for future research are presented.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
برنامه دکتری حرفه ای آنلاین، آموزش آنلاین،چالش های دانشجوی دکتری
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
online professional doctoral program, online education, doctoral student challenges
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.