ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۲ دی

یادگیری براساس طرح در گروه های همکاری مجازی و نتایج یادگیری در دوره مجازی آموزش برای معلمان

Project-based learning in virtual groups - collaboration and learning outcomes in a virtual training course for teachers

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 228
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3077

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The pressure on the ability of training to teach useful and applied knowledge is growing, as society becomes more competitive and more information consumer. The aim of this research is to show whether the application of a project-based task in virtual groups has led to a greater significant knowledge to participants. Forty teachers who were studying a master program at a fully online institution participated in the study. Teachers worked in groups of 4 or 5 members through forums where they exchanged messages and files during four weeks. They had to carry out a project on how to integrate technology in schools and classes.
Three types of knowledge were analyzed: academic, professional and applied. The results of our analysis show significant improvement in all three types of knowledge. Teachers were able to use more ideas, propose more actions and place them in a given context. Our results support project-based learning in virtual environments to foster meaningful learning.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

یادگیری براساس طرح، گروه های مجازی، آموزش معلم

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

project-based learning; virtual groups; teacher training.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری