ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت

گرایش علمی کارکنان به معیارهای توسعه در نیجریه دانشگاه گرایش هیات علمی به معیارهای توسعه در دانشگاه نیجریه

Academic Staff Disposition To Promotion Criteria In Nigerian Universities Academic Staff Disposition To Promotion Criteria In Nigerian Universities

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – October 2010 Volume 7, Number 10
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11474

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study aimed at determining academic staff satisfaction with promotion criteria and what, in
their view, should be included in the promotion criteria. A researcher-designed questionnaire was
utilized for data collection from a sample size of 349 academic staff. Findings show that the
majority of the academic staff were dissatisfied with the promotion practices. Academic staff were
satisfied with promotion criteria that had to do with required number of publications but
dissatisfied with those related to computer literacy and international publication requirements. An
oral interview before promotion was advocated for inclusion into the promotion criteria by
academic staff. Evolving a more holistic criterion for promotion of academic staff was
recommended.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

وضع علمی کارکنان، رضایت هیات علمی، معیارهای ارتقاء، روش توسعه، معیارهای ورود به مطالعه ارتقاء

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: Academic staff disposition, academic staff satisfaction, promotion criteria, Promotion procedure, promotion criteria inclusion

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری