ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۷ اردیبهشت

کیفیت سرویس-E و کیفیت سرویس بهبود-E: اثرات روی ادراکات ارزشی و مفاهیم وظیفه شناسی

E-Service Quality and E-Recovery Service Quality: Effects on Value Perceptions and Loyalty Intentions

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 229
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3540

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

With the raise of internet retailing, service quality of e-retailers has been recognized as an important factor in determining success levels of e-commerce ventures. New shopping habits resulted in a growing number of studies about customer satisfaction, trust, acceptance, service quality, customer perceptions and customer loyalty. Our paper examines the above-mentioned topic in Turkish e-business context. We applied our survey to 645 customers using the most popular 10 online retailers in Turkey, with the aim of understanding relationships between E-Service Quality, Perceived Value, Recovery Service Experiences and Loyalty intentions. We wanted to see the effects of recovery services during no routine encounters of customers with the sites as well as e- service quality’s effects on routine encounters. According to the results of our study, we can infer that there is a strong relationship between E-service Quality and Loyalty Intentions and Perceived Value act as a mediator between them.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

کیفیت سرویس-E، کیفیت سرویس بهبود-E، ارزش ادراک شده، مفهوم وظیفه شناسی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

E- Service Quality; E- Recovery Service Quality; Perceived Value; Loyalty Intention.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری