کودکان عقب مانده
The Children Left Behind
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2012 Volume 9, Number 3 |
سال انتشار |
2012 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9923 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This article explores some of the deficits in our educational system in regard to non-hearing
students. It has become agonizingly clear that non-hearing students are being left out of the
gallant sweep to enrich our children’s educations. The big five areas of literacy, at best, present
unique challenges for non-hearing students and, in some cases, the challenges are
insurmountable. These children need advocates not only to help them succeed, but also to
heighten awareness of their struggle so that future generations may be aided by the studies of
today.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
دانشجویان نا شنوا؛ استاندارد؛ دانش آموزان ناشنوا؛ کودکان عقب مانده؛ هیچ بچه ای عقب مانده نیست
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Non-Hearing Students; Standards; Deaf Students; Children Left Behind; No Child Left Behind
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.