کلاس گروهی دانشجوی سال اول مطالعه درکسب و کار: نتایج عملکرد فارغ التحصیلی در کسب و کار
Freshman Linked Cohort Classes In The Study Of Business: Results Of Performance And Graduation In Business
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – January 2006 Volume 3, Number 1 |
سال انتشار |
2006 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
15672 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The paper presents the results of a study designed to measure the efficacy of using cohort linked
freshmen courses in preparing students for the study of business. Specifically, an experimental
group of students were enrolled in three linked freshmen courses each oriented toward global
business: 1) freshmen composition, 2) small group communications, and 3) introduction to global
business. The control group of students was enrolled in the introduction to global business course.
However, they independently enrolled in any other non-business focused freshmen courses to fill out
their schedules.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کسب و کار
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Business
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.