کلاس های چهره به چهره در مقابل تحت وب MBA: مطالعه بررسی مقایسه
Web-Based vs. Face-To-Face MBA Classes: A Comparative Assessment Study
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – November 2008 Volume 5, Number 11 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12764 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The challenges of online learning include ensuring that the learning outcomes are at least as
robust as in the face-to-face sections of the same course. At the University of Baltimore , both
online sections and face-to-face sections of core MBA courses are offered. Once admitted to t he
MBA, students are free to enroll in any combination of web-based or face-to-face courses. This
provides a unique laboratory to assess comparative learning outcomes.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
: ارزیابی، نتایج یادگیری، آموزش آنلاین، MBA
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: assessment, learning outcomes, online learning, MBA
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.