کارت های تفکر انتقادی: یک آموزش خلاقانه استراتژی به پل دانش کلاس درس با تصمیم گیری بالینی
Critical thinking cards: An innovative teaching strategy to bridge classroom knowledge with clinical decision making
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Teaching and Learning in Nursing (2016) 11, 108–112 |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
1016 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Students and faculty in an obstetrics course were surveyed regarding the use of critical thinking cards as
an active teaching strategy in the clinical setting. Critical thinking cards are the foundation for an active
learning strategy that incorporates questioning, problem solving, coaching, and the think-aloud
approach while using higher-order thinking to enhance clinical decision-making.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
تفکر انتقادی؛ یادگیری فعال؛ تصمیم گیری های بالینی؛ مربیگری؛ سوال؛تفکر رویکردی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Critical thinking; Active learning; Clinical decision-making; Coaching; Questioning; Think-aloud approach
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.