چگونگی تاثیر ارزش فرهنگی معلمان “ادراک ارزش دوره بر روی خط ELT: مطالعه در هنگ کنگ
How Do Culturally-Derived Values Affect Teachers‟ Perception Of The Value Of On-Line ELT Courses: The Case Of Hong Kong
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – May/June 2009 Volume 6, Number 3 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11043 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper describes the program characteristics of the on-line courses, analyses how
culturally-derived values influence teachers’ conception of their roles in the learning situation,
and aims at describing the classroom pedagogical implication in terms of the future role of
teachers in order to make the most out of the on-line courses that the School offers for students.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
.
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.