ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۲ دی

چارچوب اجتماعی-فرهنگی آموزش عالی در ویتنام: یک مورد برای یادگیری مشارکتی در دوره های فیزیک

THE SOCIOCULTURAL CONTEXT OF HIGHER EDUCATION IN VIETNAM: A CASE FOR COLLABORATIVE LEARNING IN PHYSICS COURSES

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Int. J. Educ. Stud. 01 (03) 2014. 145-161
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3606

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This article presents an analysis of the sociocultural context of the education system in Vietnam, specifically in terms
of the cultural and philosophical dimensions of society, the development and influences of higher education, and the
identity and worldviews of the Vietnamese people toward teaching and learning. The analysis focuses on the fit
between the sociocultural context of Vietnamese education and the use of collaborative learning approaches in postsecondary physics courses, making the case that such innovations in physics pedagogy would be amenable and
appropriately challenging to students, not only in terms of the enhancement of critical thinking and active learning,
but also in terms of providing opportunity for the development of moral character and national identity.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

اصلاح مدارس، آموزش عالی، یادگیری مشارکتی، مطالعات برنامه درسی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

School Reform, Higher Education, Collaborative Learning, Curriculum Studies

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری