ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت

پروژه مبتنی بر پیاده سازی یک مدل یادگیری در رهبری برنامه پیش خدمات A

Implementing a Project-Based Learning Model in A Pre-Service Leadership Program

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of Educational Leadership Preparation, Vol. 11, No. 1– May, 2016
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3429

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper describes two instructors’ efforts to more authentically engage students in a preservice leadership program’s course called Program Planning and Evaluation by using a
project-based learning approach. Markham, Larmer, and Ravitz (2003) describe project-based
learning (PjBL) as “a systematic teaching method that engages students in learning knowledge
and skills through an extended inquiry process structured around complex, authentic questions
and carefully designed projects and tasks” (p. 4). The instructors revised the course where
students were required to conduct a formal, standards-based evaluation of a critical issue in
their school settings that immersed students in integrating and applying knowledge using the
PjBL approach. The instructors used the Buck Institute for Education’s seven PjBL design
principles for instructors (Larmer, 2015) to develop and analyze the course revisions. The
process, challenges, and the results are discussed in this paper.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش، قبل از خدمت، رهبری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Learning ، Pre-Service، Leadership

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری