Warning: Use of undefined constant pors - assumed 'pors' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/irarticles/domains/irarticles.ir/public_html/wp-content/themes/default/header.php on line 113
class="rtl download-template-default single single-download postid-13613 single-format-aside pors">

ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی
با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت

پرسشنامه یادگیری سازمانی- ۲۶ آیتمی

تعداد صفحات 4 فرمت فایل Word
پایایی دارد روایی دارد
تعاریف عملیاتی و مفهومی دارد مدل پرسشنامه دارد
منبع دارد کد پرسشنامه 13613
تفسیر و نمره گذاری دارد (به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
گارانتی دارد (کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود پرسشنامه به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

معرفی پرسشنامه:

پرسشنامه یادگیری سازمانی از 26 گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان یادگیری سازمانی بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی کم»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «خیلی زیاد» به ترتیب امتیازات 1، 2، 3، 4 و 5 در نظر گرفته می شود.

تعریف مفهومی:

داجسون (1993) یادگیری سازمانی را چنین تعریف می کند: روشی که سازمان ها ایجاد، تکمیل و سازماندهی می کنند تا دانش و جریان های عادی کار در رابطه با فعالیت هایشان و در داخل فرهنگ هایشان و هم چنین کارایی سازمان را از طریق بهبود به کارگیری مهارت های گسترده نیروی کارشان، انطباق داده و توسعه بخشند (ابویی اردکانی، 1379). در تعریفی که توسط هوبر (1991) ارایه شده است، یادگیری به گونه ای تعریف شده که می تواند در هر سطح از تجزیه و تحلیل برای فرد، گروه و یا سازمان به کار رود. به نظر هوبر یک هویت زمانی یاد می گیرد که از طریق پردازش اطلاعات محدوده رفتار بالقوه ها تغییر کند (امرالهی، 1380) و قهرمانی (1380) نیز یادگیری سازمانی را عبارت از فرایند بهسازی عملکردها از طریق دانش و درک بیشتر می داند (ناظم، 1387).
یادگیری سازمانی فرایند پویایی از دانش، شامل خلق و کسب دانش، انتشار و اشتراک دانش، و کاربرد دانش است (Morales et al., 2006). در جریان این فرایند، دانش در یک سازمان تولید و کسب شده، انتظار یافته و به اشتراک گذاشته شده و در نهایت در فرایندهای جاری سازمان به کار گرفته می شود (عباسی و همکاران، 1390).

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود پرسشنامه به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری