ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت

نگرش دانشجویان دانشگاه به سوی فرایند یادگیری و نتیجه آموزش آنلاین و آموزش از راه دور در کلیه سبک های یادگیری

College Students Attitudes Toward Learning Process And Outcome Of Online Instruction And Distance Learning Across Learning Styles

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – December 2011 Volume 8, Number 12
سال انتشار 2011
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10728

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study uses the Learning-Style Inventory – LSI (Smith & Kolb, 1985) to explore to what extent
student attitudes toward learning process and outcome of online instruction and Distance
Learning are affected by their cognitive styles and learning behaviors. It finds that there are not
much statistically significant differences in perceptions on many learning process and outcome
indicators across learning styles. However, students who learn from concrete experience and
reflective experimentation/observation didn’t appreciate the flexible class schedule, need instant
questions and feedback, and expect more leniency from the instructor.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش از راه دور؛ طراحی آموزشی؛ روشهای یادگیری؛ پرسشنامه یادگیری سبک (LSI)؛ دستور العمل آنلاین

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Distance Learning; Instructional Design; Learning Styles; Learning-Style Inventory (LSI); Online Instruction

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری