نگارش علمی: مدل تلفیقی آموزشی
Scientific Writing: A Blended Instructional Model
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – June 2010 Volume 7, Number 6 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11326 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Scientific writing is composed of a unique skill set and corresponding instructional strategies are
critical to foster learning. In an age of technology, the blended instructional model provides the
instrumental format for student mastery of the scientific writing competencies. In addition, the
course management program affords opportunities for ongoing student-faculty communication,
electronic access to the research literature and submission of student assignments, and student
empowerment for self-directed learning. This has been a successful experience for students and
faculty, and the ongoing collaboration has served as a catalyst to scholarship of scientific writing.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
استراتژی های آموزشی؛ توسعه برنامه درسی؛ آموزش دکترا
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: educational strategies; curriculum development; doctoral education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.