ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۲ دی

نقش برند تجاری و تصویر برند در رفتار مصرف کنندگان برندهای لوکس

The Role of Brand Origin and Brand Image in Luxury Brands Consumers Behavior

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of Educational and Management Studies J. Educ. Manage. Stud.,4 (2): 303-310, 2014
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 1654

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In present century, commercial competitive market transforms to a competitive market between the
brands. The brands spare no effort to outshine other brands. Nowadays the brands to raise a claim must look for a
distinguished place for themselves in market. The luxury brand is an emerging phenomenon that provides a
distinguished place for brands and most of the brands try to reach a luxury brand place that specially distinguishes
themselves from the other brands. Brand origin or the place they related to, may attract consumers' sensitivity until
they can trust and purchase the product relying on the place of production. And the image of every consumer from
the intended brands products can be one of the factors that distinguish the brands from the other brands. In present
research it is tried to according to the implemented researches, about every dimension of this research provide a
comprehensive framework about the relation of brand origin and image to the intention of purchasing luxury brands.
An empirical test of the model is implemented using presence questionnaire. Due to the infinite population, the sample
which is selected for this research using Cochran's sample size is 384 people of clothing luxury brands consumers of
Kish Island.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

جزیره کیش، رفتار مصرف کننده، نام تجاری لوکس، منشاء برند، تصویر برند، قصد خرید

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Kish Island, consumer behavior, luxury brand, brand origin, brand image, intention of purchasing

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری