نقشه های ذهن: ابزار شماتیک مفید برای سازماندهی و یکپارچه سازی مفاهیم مراقبت از بیمار در مجتمع کلینیک و کلاس درس
Mind Maps: Useful Schematic Tool For Organizing And Integrating Concepts Of Complex Patient Care In The Clinic And Classroom
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – March/April 2009 Volume 6, Number 2 |
سال انتشار |
2009 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11625 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Academicians are always trying to answer the question, “What is the most effective way to teach?”
Finding the answer to this question is no easy task but recognizing that each teachable moment must
be shaped based upon the learner, task, and the environment enable the academician to consider
viable teaching strategies that would promote the learning goals. The purposes of this paper are
first, to describe one teaching strategy “Mind Mapping Learning Technique (MMLT)”; second, to
provide an understanding of how the MMLT is used to promote critical thinking skills in graduate
students; and finally, to assess students perceptions regarding the use of the mind mapping learning
technique as a tool to enable them to better org anize, prioritize, and integrate material presented in
a course.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
نقشه برداری ذهن، تفکر انتقادی، و استراتژی آموزش
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Mind mapping, critical thinking, and teaching strategy
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.