ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت

نقد و بررسی؛عوامل آمادگی برای اندازه گیری آمادگی یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی

A Literature Review: Readiness Factors to measuring e-Learning Readiness in Higher Education

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia Computer Science 59 ( 2015 ) 230 – 234
فرمت فایل PDF
کد مقاله 7593

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

E-Readiness is recognizing as one the most critical aspect for achieving successfully implementation of E-learning
programs in higher education. Understand the role of this factor could help university management to implement
effective and efficient E-learning project. The Purpose of the study is to discuss the theory of E-learning Readiness
Factors and investigate the readiness factors that have been found by previous researchers for measure e-readiness at
higher education. This study applies literature review and meta-analysis as research methodology. Literature review
conducts by review the relevant articles with topic “e-learning readiness”. The study found that skills and attitudes
are the most significant factors influences E-learning readiness.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

یادگیری الکترونیکی،عامل های آمادگی،آموزش عالی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

e-learning; readiness factors; higher education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری