نقد و بررسی؛عوامل آمادگی برای اندازه گیری آمادگی یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی
A Literature Review: Readiness Factors to measuring e-Learning Readiness in Higher Education
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia Computer Science 59 ( 2015 ) 230 – 234 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7593 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
E-Readiness is recognizing as one the most critical aspect for achieving successfully implementation of E-learning
programs in higher education. Understand the role of this factor could help university management to implement
effective and efficient E-learning project. The Purpose of the study is to discuss the theory of E-learning Readiness
Factors and investigate the readiness factors that have been found by previous researchers for measure e-readiness at
higher education. This study applies literature review and meta-analysis as research methodology. Literature review
conducts by review the relevant articles with topic “e-learning readiness”. The study found that skills and attitudes
are the most significant factors influences E-learning readiness.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
یادگیری الکترونیکی،عامل های آمادگی،آموزش عالی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
e-learning; readiness factors; higher education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.