نتایج توسعه وجدان عمومی دانش آموزان مدرسه متوسطه از طریق فرایند مدیریت دانش در تایلند
The Result of Developing Secondary School Students’ Public Conscience through Process-Knowledge Management in Thailand
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
International Education Studies(2015),www.ccsenet.org |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
511 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This research uses Mixed–Methodology applied research and development together with participatory action research. The model is appropriate for the context environment. The participants were able to complete the learning activities in participatory forms of knowledge management, using the following five-step model: 1)Knowledge Identification 2) Knowledge Creation 3) Knowledge Preservation 4)Knowledge Sharing and 5)Knowledge Application. Action research involved 7 main activities down to the operating activities, thus developing public participation in 15 sub-activities
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
مدیریت دانش ، پژوهش در مشارکت عمل ، وجدان عمومی ، یادگیری عملی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
knowledge management, participatory action research, public conscience, action learning
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.