ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۲ دی

مقایسه نظارت در مقابل عدم نظارت استراتژی های تست در برنامه درسی کارشناس آموزش از راه دور

Comparisons Of Proctored Versus NonProctored Testing Strategies In Graduate Distance Education Curriculum

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – November 2009 Volume 6, Number 7
سال انتشار 2009
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11717

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The authors studied the testing pattern grades in four e-campus courses at Troy University with 76
graduate students. In their research, the authors found significant differences in average test
grade scores between tests taken electronically without a proctor as compared to those
administered using a live or a remote proctor overall. To control for differences among courses, a
statistical test was solely conducted on the courses which had the same instructor, same text, and
similar tests with comparable results; students scored significantly lower on proctored exams
versus non-proctored exams. To enhance the quality of courses in the online environment, the
researchers recommend several “best practices” pedagogical strategies based on their findings
and an extensive literature review.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تست، تست Proctored، آموزش از راه دور، آموزش آنلاین، برنامه درسی، اینترنت، استراتژی آموزشی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Testing, Proctored Tests, Distance Education, Online Education, Curriculum, Internet, Pedagogical Strategies

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری