ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت

مقایسه اثربخشی کارشناسی تحویل : چشم انداز دانشجو

Comparing Effectiveness Of Undergraduate Course Delivery: A Student Perspective

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – March/April 2009 Volume 6, Number 2
سال انتشار 2009
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11629

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Higher education students can and do take courses delivered in a variety of ways. But, to date,
little research has been done on the effectiveness of different delivery modes. This study sought to
fill that void by comparing the effectiveness of three und ergraduate course delivery modes:
classroom, online, and video conference at a technical institute in a mid-Atlantic state. Students
(N = 1,206) completed questionnaires on effectiveness, in terms of satisfaction, for each mode and
on demographic characteristics. The questionnaire response rates were 74% for students. In
terms of student satisfaction, the results revealed that classroom delivery was more effective than
technologically delivery with online being slightly more effective than video conferenc e. The
results of this research should assist leaders in higher education to understand the benefits
associated with different undergraduate course delivery modes. In addition, the study provides
leaders with a useful tool for securing and applying this t ype of information when making
decisions about the modes best suited to serve their academic communities

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

.

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری