معلم آموزش و پرورش بین المللی: گذر دانشگاه از آگاهی به عمل
Internationalizing Teacher Education: One University’s Journey From Awareness To Action
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2013 Volume 10, Number 4 |
سال انتشار |
2013 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9486 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
In the 21st century, it is more important than ever to include global/international education as an
essential component of teacher education programs. This paper showcases one Department of
Education’s journey to internationalize its teacher credential program. Components of the reform
include: 1) shared conversations, 2) goal-setting, 3) grant writing, 4) forming a learning
community, 5) revising syllabi, and 6) surveying our graduates.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
جهانی / آموزش بین المللی؛ اصلاحات آموزش و پرورش معلم
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Global/International Education; Teacher Education Reform
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.