ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۱۰ فروردین

معبر یکپارچه برای تبدیل شدن سطح برنامه ی درسی دانشجوی جدیدالورود STEM

Integrative Approach For A Transformative Freshman-Level STEM Curriculum

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2016
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 7171

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In 2014 Wesley College adopted a unified undergraduate program of evidence-based high-impact teaching
practices. Through foundation and federal and state grant support, the college completely revised its academic core
curriculum and strengthened its academic support structures by including a comprehensive early alert system for atrisk
students. In this core, science, technology, engineering, and mathematics (STEM) faculty developed fresh
manifestations of integrated concept-based introductory courses and revised upper-division STEM courses around
student-centered learning. STEM majors can participate in specifically designed paid undergraduate research
experiences in directed research elective courses. Such a college-wide multi-tiered approach results in institutional
cultural change.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

دانشگاه ویزلی ، علم ، فناوری ، مهندسی ، ریاضیات ، حافظه دانشجو ، موفقیت دانشجو ، موسسه ملی سلامت ، بنیاد ملی علوم

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Wesley College; STEM; NSF S-STEM; Cannon Scholar Program; Student Retention; Student Success; NSF EPSCoR; DE-EPSCoR; NIH NIGMS (IDeA) INBRE; DE-INBRE

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری