مطالعه تجربی از مدیریت و نگرش دانشجو نسبت به پروژه های گروه: عوامل آموزشی و مشکلات تیم
An Empirical Study Of Hospitality Management Student Attitudes Toward Group Projects: Instructional Factors And Team Problems
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2012 Volume 9, Number 4 |
سال انتشار |
2012 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9791 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The development of positive attitudes in team-based work is important in management education.
This study investigates hospitality students’ attitudes toward group projects by examining
instructional factors and team problems. Specifically, we examine how the students’ perceptions
of project appropriateness, instructors’ support, and evaluation fairness influence their attitudes
toward group projects. Also the effect of students’ team problems on their a ttitudes toward group
projects is examined. This study has highlighted the criticality of the instructor’s role in group
project management for achieving a high level of positive attitudes toward group projects among
the hospitality management students.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
پروژه گروهی؛ مشکلات تیم؛ عوامل آموزشی؛ مهمان نوازی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Group Project; Team Problems; Instructional Factors; Hospitality
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.