ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت

مشاوره انعکاسی تمرین قبل از خدمت معلمان: بازسازی از طریق علوم صوتی معلمان استرالیا

Mentoring Reflective Practice In Pre-Service Teachers: A Reconstruction Through The Voices Of Australian Science Teachers

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – September 2010 Volume 7, Number 9
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11380

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper explores the formative basis of the professional reflective practice of in-service science
teachers through their reconstruction of their pre-service interaction with lecturing staff. It
reports through the voice of graduates of the Bachelor of Science/Bachelor of Teaching double
degree program of Avondale College, NSW who are currently practising in the classroom setting.
Through these narratives the study focuses on mechanisms for the development of professional
reflective modalities; and the levels of coherence between lecturers’ actual practice of reflective,
critical thinking and in-service teacher’s conceptualisation of professional reflection that informs
the development of their present professional reflective aptitudes, understandings and practice s.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تمرین انعکاسی، مشاوره، معلم، دانش آموز صوتی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Reflective Practice, Mentoring, Teacher Education, Student Voice

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری