ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۱۰ فروردین

مدل توانمند سازی آموزش برای یادگیرندگان ناتوان : یک مطالعه موردی در مدرسه Cicendo برای آموزش ویژه

Education Empowerment Model for the Disabled Learners: A Case Study at Cicendo School for Special Education

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Education Studies(2015),www.ccsenet.org
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 565

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper originates from a study conducted to examine the challenges faced by the Schools for Special Education (SLB) in their effort to empower people living with disabilities. The study aimed: 1) to describe the stages involved in the education for empowerment of the disabled groups through schools for special education,2) to present an education model appropriate for the empowerment of special groups, especially people living with disabilities and, 3) to explain the constraints and challenges faced by institutions in the empowerment of people living with disabilities. The study concludes that “an education empowerment model for the people living with disabilities can lead to formation of strong groups which are able to advocate for their own needs. In addition, this model can contribute to the improvement of knowledge and skills of the disabled persons

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

گروه های کاری(کارکنان) ، آموزش ویژه ، افراد معلول زندگی ، توانمند سازی ، تحصیلات

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

working groups (employees), special education, people living with disabilities, empowerment,education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری