ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت

محدودیت های معرفت شناختی مطالعه ی موردی. پژوهش تجربی

Epistemological limitations of study case. An empirical investigation

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 127
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9528

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper related to epistemological limitations of study case develops an empirical investigation concerning the contrasting points of view between teacher and students in the Romanian classroom. The purpose is to establish the case identity, to delineate a resolutive model or a strategy, and to identify preconceptions about the student from the vantage point of the teacher. The data
collected demonstrate that the case is an authentic one, the identity of teacher and the identity of students are opposite, strategies to be used are various, and it is about cultural shortcircuits (ideas, values, cultural norms, etc.) in the classroom.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

روانشناسی آموزشی، تحلیل های کیفی، مدیریت کلاس درس، تمرین آموزشی، ارتباط، جمله بندی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

educational psychology, qualitative analysis, classroom management, pedagogical practice, communication, wording.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری