مجرمان جوان: مداخله زودهنگام برای دانش آموزان با رفتار و اختلالات عاطفی
Young Offenders: Early Intervention For Students With Behavioral And Emotional Disorders
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – July/August 2009 Volume 6, Number 4 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11066 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The value of early intervention programs for children with delays and/or disabilities has been well
accepted in the research. Providing appropriate special education services at an early age of
detecting academic and behavioral/social problems has proven to be effective at eliminating or
decreasing special services at a later age. This presentation will discuss the types of educational
services provided to young offenders who are now incarcerated at a state prison. A description of
30 male inmates’ academic history will be provided and patterns regarding the history will be
discussed.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بزهکاران جوان، مداخله، دانش آموزان، رفتاری، عاطفی، اختلالات
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Young Offenders، ،Intervention ،Students ،Behavioral ،Emotional، Disorders
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.