ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۶ اردیبهشت

فناوری اتصالات به ریاضیات تعلیم و تربیت: اثر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

Fitting Technology To The Mathematics Pedagogy: Its Effect On Students’ Academic Achievement

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – November 2011 Volume 8, Number 11
سال انتشار 2011
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10420

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Taking advantage of student’s passion in using technology in the form of digital media sets the
trend of this study. If this passion can be harnessed, digital media may have an important and
powerful role to play in education. A methodology of teaching using digital media in the form of
VCD is experimented and tested for possible effect on student’s academic achievement. With
Gagne’s nine-instructional events as guide in the pedagogical process, the researcher
implemented Self-study video (SSV) in teaching College Algebra to twenty-one (21) tertiary
students of University of the East. Two groups of students are used as subject, one taught using the
traditional method and the other taught by the Self -study video method. It is the purpose of this
study to compare the academic achievement of the two groups of students and determine their
perception as regards their learning experience in the SSV in terms of Level of Discussion, Level
of Demonstration, Viewing Experiences and Level of Effectiveness.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

فن آوری؛ ریاضیات؛ تعلیم و تربیت؛ پیشرفت تحصیلی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Technology; Mathematics; Pedagogy; Academic Achievement

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری