فعالیت های یادگیری مبتنی بر دوره اول کسب و کار جهانی : تجزیه و تحلیل تنظیمات و تفاوت جمعیتی
Activity Based Learning In A Freshman Global Business Course: Analyses Of Preferences And Demographic Differences
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – August 2007 Volume 4, Number 8 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
13991 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The present study investigates pre-business students’ reaction to Activity Based Learning in a lower
division core required course entitled Introduction toGlobal Business in the business curriculum at
California State University Chico. The study investigates students’ preference for Activity Based
Learning in comparison to a more traditional lecture and exam format. It also investigates whether
or not students’ with perceived interests in different aspects of business have preferences for
activities that focus on different types of processes. It further analyzes whether or not gender and
class standing play a significant role in these dynamics.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
مبتنی بر یادگیری، دانشجوی سال اول، جهانی، کسب و کار، دوره
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Based Learning ،Freshman، Global، Business ،Course
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.